Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"curriculum documents"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fesun, Halyna
Publikováno v:
Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională / Romanian Journal for Multidimensional Education. XI(1):57-72
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=749673
Autor:
Fedirchyk, Tetiana, Nikula, Natalia
Publikováno v:
Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională / Romanian Journal for Multidimensional Education. XI(1):41-56
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=749670
Publikováno v:
Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională / Romanian Journal for Multidimensional Education. XI(1):31-40
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=749657
Autor:
Michaela Spurná, Petr Knecht
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 9, Iss 2, Pp 73-97 (2019)
Similarly to other Visegrád Group countries, the most recent curriculum reform in the Czech Republic brought substantial changes in the curriculum documents for schools. The purpose of this study is to investigate Czech primary and lower secondary t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed51a869814140b99ed8d8dd0247ff50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EntreLetras; v. 14 n. 1 (2023): DOSSIÊ-GÊNEROS ORAIS NO/DO TRABALHO DOCENTE E NAS PRÁTICAS EDUCATIVAS; 240-265
The present article is the result of the research published in the thesis entitled "A oralidade entre o prescrito e o possível: a modalidade oral no currículo e na prática de professores de língua portuguesa do ensino médio da rede estadual de P
Publikováno v:
Ensaio: Avaliação e Políticas Públicas em Educação, Volume: 31, Issue: 118, Article number: e0233307, Published: 06 MAR 2023
Resumo Esse artigo investiga reflexos dos Parâmetros Curriculares Nacionais (PCN) na cobertura de Filosofia nas provas de Ciências Humanas, do Exame Nacional do Ensino Médio (Enem) entre 1998 e 2018. A partir da análise de elementos compartilhado
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::b854e4261656b5f47d862d8ff4517da4
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0104-40362023000100201&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0104-40362023000100201&lng=en&tlng=en
Autor:
Dědič, Ondřej
The aim of the diploma thesis entitled Political participation in citizenship education at the second stage of basic education is, based on a comparison of curricular documents, to identify the topics and outcomes that will lead to the promotion of p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::64831384fce450bb7544542e723d42d0
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520579
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-520579