Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"curriculum decision-making"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
School self-management has come to be seen as a participatory and collaborative process between all school teachers and the surrounding community and its institutions. This quantitative study examines reality using the self-management of school princ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::608c07c417137d767ae83093edce1274
Autor:
Zanele Dube-Xaba
Publikováno v:
African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol 6, Iss 3 (2017)
In South Africa there were various changes in educational policy and curriculum framework introduced by the post-apartheid government in 1994 in order to transform the school curriculum. Specifically, focusing on the structure of the curriculum, subj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80dcd5a485e54af2aef6ead23fbf6573
Autor:
霍秉坤Ping-Kwan Fok, 黃顯華Hin-Wah Wong
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies, Vol 6, Iss 2, Pp 31-61 (2011)
2003年,學制改革及通識教育科課程列為必修,對中學教育影響甚大。研究者認為,香港高中通識教育科設計獨特,是跨學科的課程,學習觀、教學觀和評核觀都與傳統學科不同。本研究嘗試
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4829fc4744344fc1baf2469980564763
Autor:
王麗雲 Li-Yun Wang, 賴彥全 Yen-Chywan Lai
Publikováno v:
Bulletin of Educational Research, Vol 64, Iss 3, Pp 1-40 (2018)
2014年高中課綱微調爭議成為全國焦點,法律與歷史攻防鬧得沸沸揚揚,對於課程內容、課程決定的程序、課程決定的權威,都有對立與激烈的討論。本文跳脫法律與歷史爭議,由政治面出發
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Leadership. Nov92, Vol. 50 Issue 3, p102. 1/3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.