Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"curriculum coverage"'
Publikováno v:
Discover Education, Vol 2, Iss 1, Pp 1-17 (2023)
Abstract This study is rigorous of peer-reviewed literature on the integration of information and communication technology (ICT) tools in secondary schools. It analyzed the impact of ICT integration on the teaching and learning process based on 51 sa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eee6f144d0df45bebb389a0ac653c024
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 41, Iss Suppl. 2, Pp S1-S9 (2021)
Research on teacher professional development generally states that teachers do not take new innovations on board easily. The study reported on here focused on the uptake of a curriculum tracker tool designed to improve curriculum coverage by mathemat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b71e5a60ab2f4faca28845b3d67ff5de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poomoney Govender
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 40, Iss Suppl. 2, Pp S1-S10 (2020)
This article reports on Grade 2 teachers’ perceptions of formative assessment in explaining the phenomenon of the underutilisation of formative assessment practices in mathematics teaching. A qualitative and interpretative case study investigated t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a4d9ffae7804aca9b0697f0dded9c21
Autor:
Gerrit Stols
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 33, Iss 1, Pp 1-18 (2013)
This study investigated the opportunity to learn (OTL) that is available to Grade 12 mathematics learners. Learner workbooks were analysed in terms of time on task, curriculum coverage, curriculum coherence, and cognitive demand. Based on these eleme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1df09765d0484897aed67ac1d99c89e1
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2006 Jan 01. 62(1), 25-55.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25472084
Autor:
Moodley, Grace
South African learners’ poor performance in general, and in the national matriculation examinations, has necessitated the introduction of various curriculum implementation improvement programmes in the country. The Jika iMfundo Programme (JiP) is a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/26831
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.