Zobrazeno 1 - 10
of 224
pro vyhledávání: '"curricular development"'
Autor:
Fátima Sancheznieto, Pamela Asquith, Adriana Baez Bermejo, Emma A. Meagher, Christine E. Pfund
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 8 (2024)
Abstract Introduction: Effective mentorship is recognized as critical for the professional development of clinical and translational investigators. Evidence-based mentorship training prompted the development of training for mentees at early career s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1309a441d2be4713ab4fb0911bb601b0
Autor:
Brauer, Sanna
Publikováno v:
Education + Training, 2021, Vol. 63, Issue 9, pp. 1376-1390.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-07-2020-0216
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moulikatou Adouni Lawani, Yves Turgeon, Luc Côté, France Légaré, Holly O. Witteman, Michèle Morin, Edeltraut Kroger, Philippe Voyer, Charo Rodriguez, Anik Giguere
Publikováno v:
BMC Medical Informatics and Decision Making, Vol 21, Iss 1, Pp 1-25 (2021)
Abstract Background We know little about the best approaches to design training for healthcare professionals. We thus studied how user-centered and theory-based design contribute to the development of a distance learning program for professionals, to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2900773fd974f68b59cc65214b5329c
Publikováno v:
Progress in Disaster Science, Vol 14, Iss , Pp 100222- (2022)
The Sendai Framework for Disaster Risk Reduction has identified the climate change education as a key motivation for improving energy efficiency, climate change adaptation and disaster risk reduction by encouraging changes in the attitudes and behavi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/313cd4ef241d4993bed312ce415b8fba
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 9 (2022)
Background: Our instructional team at the The University of North Carolina at Chapel Hill led an innovative project that used IDEO.org's design thinking process to create a brand-new interdisciplinary graduate course, housed in the school of public h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47d494cc110a4f089dc35e3d761ac8d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The ASIANetwork Exchange: A Journal for Asian Studies in the Liberal Arts, Vol 27, Iss 2 (2021)
Support from the Henry Luce Foundation allowed a team of Centre College faculty to develop multiple integrated programs connecting the study of Asia to the environment: the Centre Summer Language Institute (CSLI), the Asia & the Environment Lab (A&E
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9cf7099ccf334244a2d0aa58095c8e9b
Autor:
Röcker, Navina, Lottspeich, Christian, Braun, Leah T., Lenzer, Benedikt, Frey, Jessica, Fischer, Martin R., Schmidmaier, Ralf
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 2, p Doc43 (2021)
Background: The main aim of medical curricula is to prepare students for the first day at the work place. While teaching clinical competence is pivotal, clinical clerkships are often the last chance to close knowledge gaps with the help of clinical t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e339c1d958d4f9f8990380357795b63