Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"current roles"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 8, p 439 (2021)
In the international literature it is frequently reported that school psychologists would like to reduce their involvement in evaluation and assessment activities in favor of an increase in other services and roles. The present study examines the per
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7500372a0a3432da5453662070eb434
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McDonagh, Eileen L.1
Publikováno v:
American Political Science Review. Sep85, Vol. 79 Issue 3, p838-839. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.