Zobrazeno 1 - 10
of 163
pro vyhledávání: '"current of injury"'
Publikováno v:
BMC Cardiovascular Disorders, Vol 24, Iss 1, Pp 1-3 (2024)
Abstract A 75-year-old male with sick sinus syndrome (SSS) underwent left bundle branch (LBB) pacing (LBBP) implantation. Intraoperative recordings showed that the LBB potential-ventricular (LBB-V) interval gradually decreased from 47 to 19 ms (ms).
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb2c1fc459d841cea9013478a74070f1
Autor:
Štublar, Jernej 1, 2, Jarm, Tomaž 1, Mattison, Lars 3, Martin, Bryan D. 3, Schmidt, Megan 3, Jan, Matevž 2, Verma, Atul 4, Iaizzo, Paul A. 5, Sigg, Daniel C. 3, Miklavčič, Damijan 1, ∗
Publikováno v:
In Heart Rhythm O2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Cardiovascular Medicine, Vol 9 (2022)
BackgroundLeft bundle branch (LBB) pacing (LBBP) has recently emerged as a physiological pacing mode. Current of injury (COI) can be used as the basis for electrode fixation position and detection of perforation. However, because the intermittent pac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f6dd49e735748318e6a1409c73fcca2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.