Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"culturally responsive evaluation"'
Publikováno v:
International Journal of Adolescence and Youth, Vol 29, Iss 1 (2024)
This study examined a culturally tailored life skills curriculum for addressing tribal youth needs within a positive youth development programme context. In partnership with a Midwest United States tribe and a community-based out-of-school time (OST)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af90adf9094f407bb0a03a9cba7d5cbf
Autor:
Kathryn T. Dinh
Publikováno v:
African Evaluation Journal, Vol 12, Iss 2, Pp e1-e5 (2024)
Background: This article pays tribute to Dr Sulley Gariba, a pioneer of global and African evaluation, by examining the growing movement of culturally responsive evaluation (CRE) and culturally responsive Indigenous evaluation (CRIE) in the Asia Paci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da019a465a064f1f8aa7b8d697c6d4f1
Autor:
Douglas Asante, Thomas Archibald
Publikováno v:
Journal of MultiDisciplinary Evaluation, Vol 19, Iss 44 (2023)
Background: Evaluation is an increasingly vital component of community and economic development projects in Africa. Yet questions remain about how relevant most evaluation approaches for the African evaluation context. Within the ‘Made in Africa’
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6c5948483eb4a38a8c57f110efececb
Autor:
Deborah DeLancey
Publikováno v:
Journal of MultiDisciplinary Evaluation, Vol 19, Iss 44 (2023)
There is increasing recognition of the importance of land-based programming in promoting Indigenous cultural resurgence and community-building. This article explores the challenges associated with evaluation of on the land programs, and considers ont
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e1430d25e354b528ccbbe9e2eda454b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.