Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"culturally responsive classroom management"'
Self-Efficacy in The Management of Culturally Responsive Classroom Among Secondary School Teachers
Autor:
Ahmed M. Shubbar Shubbar
Publikováno v:
مجلة جامعة الأنبار للعلوم الإنسانية, Vol 2024, Iss 3, Pp 1727-1748 (2024)
The aim of the current research is to measure self-efficacy in managing a culturally responsive classroom among middle school teachers, and to determine the statistical significance of the difference in self-efficacy in managing a culturally responsi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/433e2af0ced84997bc9d663b760b439b
Autor:
Taylor, Shalise, Wendt, Jillian
Publikováno v:
Journal for Multicultural Education, 2022, Vol. 17, Issue 1, pp. 31-42.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JME-01-2022-0006
Autor:
Comfort M. Ateh, Lynne B. Ryan
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 7, Iss 1, Pp 100455- (2023)
Classroom management continues to be a struggle for both teacher candidates and practicing teachers. Lack of understanding of diverse cultural responses to behavior can contribute to this challenge, particularly when the identities of the teacher are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcff6d5015ba4d5eb2b5ee9211f21130
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Özüdoğru, Fatma
Publikováno v:
Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje
Volume 24.
Issue 4.
Volume 24.
Issue 4.
The goal of this paper is to adapt Culturally Responsive Classroom Management Self-Efficacy (CRCMSE) scale to Turkish and explore the level of teachers’ CRCMSE and how they employ culturally responsive teaching and classroom management by utilizing
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laura, Miller T.
This dissertation provides an examination of pre-service teachers’ attitudes and dispositions toward Culturally Responsive Practices (CRP), as well as reflections on their pre-service teacher education programs. The importance of this study is fram