Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"culturally and linguistically responsive teaching"'
Autor:
Sedighe Zamani Roodsari
Publikováno v:
English Language Teaching Educational Journal, Vol 5, Iss 3 (2023)
The need for culturally and linguistically sustaining teaching has become more apparent as school communities across the United States continually grow in cultural and linguistic diversity. This study investigated equity-based instruction for Cultura
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/525f63db0fde44a1901e5248dbee0146
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2021, Vol. 122, Issue 1/2, pp. 45-67.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-01-2020-0012
Autor:
Bogum Yoon
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 6, p 557 (2023)
Drawn from both existing research and the author’s research experiences in middle schools in the United States, this research synthesis paper will highlight the key principles of culturally and linguistically responsive teaching (CLRT) for multilin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1905fd2a6f28400096cd66d36ee60531
Autor:
Scott, William Paul
The demographic landscape of the elementary classroom continues to grow more diverse. Due to this increasing diversity, it is important that all educators, no matter the level of experience, are prepared to support all students, especially those from
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/113178
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cardwell, Jamie Lynn
Publikováno v:
Walden Dissertations and Doctoral Studies.
For the past 7 years in a public Midwestern school district, 75% of the English learners (ELs) in 3rd, 4th, and 5th grades have performed below proficiency on the state examination. To address the declining academic achievement, district administrati