Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"cultural-historical analysis"'
Publikováno v:
Russian Linguistic Bulletin, Vol 60, Iss 12 (2024)
В статье рассматриваются пути и приемы выстраивания культурно-исторического анализа художественного текста при обучении русскому язы
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4196d87ff124565a485c4982b1631a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hannelie du Preez, Retha van Niekerk
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 8, Iss 2, Pp e1-e10 (2018)
Background: South Africa needs citizens who are morally sound, adaptive to change, technologically innovative and literate in socio-scientific issues. The young child is apparently being prepared for active citizenry through basic “Social Science,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f462bcf713564e75aa65f4158e718ad6
Autor:
Natalia S. Burlakova, Polina S. Bykova
Publikováno v:
Национальный психологический журнал, Vol 2, Iss 18, Pp 123-133 (2015)
The paper emphasizes the need in differentiated cultural historical analysis of children’s development in the contemporary social and cultural stratification of the Russian society. The latter requires an analysis of different cultural and historic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/650a708d8d6b41129710ef80567233bb
Autor:
Lutz, Mary Denise
The purpose of this study was to build upon existing research that explored teachers’ professional learning expectations and how teachers can utilize social media platforms or social learning environments to aid their professional learning. This in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wolff-Michael Roth
Publikováno v:
Forum: Qualitative Social Research, Vol 7, Iss 2 (2006)
In a recent review essay concerning open access (VALSINER, 2006), readers are confronted with some claims about the shifting of publication costs from the producer to the user without actually facilitating access to the products of scientific researc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e13fec06fbf14d08ae5b11ac990bca89
Autor:
Roth, Wolff-Michael
Publikováno v:
Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 7, 2
In einem gerade erschienenen Essay über Open Access (VALSINER, 2006) werden die Leser und Leserinnen mit einigen Behauptungen über eine die Zugänglichkeit von Veröffentlichungen faktisch nicht verbessernde Verschiebung der Publikationskosten von
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/8807
Autor:
Retha van Niekerk, Hannelie Du Preez
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Volume: 8, Issue: 2, Pages: 1-11, Published: 2018
South African Journal of Childhood Education, Vol 8, Iss 2, Pp e1-e10 (2018)
South African Journal of Childhood Education, Vol 8, Iss 2, Pp e1-e10 (2018)
Background: South Africa needs citizens who are morally sound, adaptive to change, technologically innovative and literate in socio-scientific issues. The young child is apparently being prepared for active citizenry through basic “Social Science,