Zobrazeno 1 - 10
of 1 582
pro vyhledávání: '"cultural-historical analysis"'
Autor:
Minen, Francesca
Publikováno v:
Notes and Records of the Royal Society of London, 2020 Mar . 74(1), 119-130.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27123311
Autor:
Barefield, Trisha1 tatonge@uga.edu, Nicolaides, Aliki1
Publikováno v:
Adult Education Quarterly. May2023, Vol. 73 Issue 2, p150-168. 19p.
Autor:
Oliveira Barbosa Vieira, Aliny de Maria1 alinydemaria@hotmail.com, Alencar Marques, Eliana de Sousa1
Publikováno v:
Colloquium Humanarum. jan-dec2023, Vol. 20 Issue 1, p331-345. 15p.
Autor:
Abolfazl Rafiepour, Danyal Farsani
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 12, Iss 3, Pp 411-426 (2021)
In this paper, six mathematics curriculum changes in Iran will be reviewed, spanning from 1900 until the present time. At first, change forces, barriers, and the main features of each curriculum reform will be represented. The first five curriculum c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47ef55885a3940329eda6ca0e9e33bef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hannelie du Preez, Retha van Niekerk
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 8, Iss 2, Pp e1-e10 (2018)
Background: South Africa needs citizens who are morally sound, adaptive to change, technologically innovative and literate in socio-scientific issues. The young child is apparently being prepared for active citizenry through basic “Social Science,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f462bcf713564e75aa65f4158e718ad6
Autor:
Glick, Joseph
Publikováno v:
Human Development, 2013 Jan 01. 56(3), 213-216.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26764664
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hopwood, Nick1,2 Nick.hopwood@uts.edu.au, Mäkitalo, Åsa3
Publikováno v:
Oxford Review of Education. Oct2019, Vol. 45 Issue 5, p587-604. 18p. 1 Chart.