Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"cultural-historical activity theories"'
Autor:
林佩璇 Pei-Hsuan Lin
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies, Vol 15, Iss 2, Pp 1-19 (2020)
因隨社會快速變遷,教學不僅引導學生有意義學習,更協助他們在迎接新世紀工作和生活時,能有效地適應不斷變化的情況,深度學習在協助學生發展遷移知識,轉化於新問題及新情境中扮
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58a685ab0b544c5e9930c08c4ad53d01
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eri, Thomas, Aas, Marit
I dette kapitlet presenterer og diskuterer vi hvordan kulturhistorisk aktivitetsteori kan fungere som tenkeredskap i aksjonsforskningsprosjekter. Nærmere bestemt så undersøker vi hvordan introduksjon av sentrale prinsipper i aktivitetsteori blir o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e259e6ddceb7752c7989a2d2661464c9
https://doi.org/10.23865/noasp.121.ch5
https://doi.org/10.23865/noasp.121.ch5
Autor:
Ellen Carm
Publikováno v:
Sustainability, Vol 10, Iss 4, p 946 (2018)
Sustainability
Sustainability; Volume 10; Issue 4; Pages: 946
Sustainability
Sustainability; Volume 10; Issue 4; Pages: 946
This study was conducted in Zambia from 2002 to 2008, a country greatly affected by the HIV (Human Immunodeficiency Virus)/AIDS (Acquired Immune Deficiency Syndrome) epidemic. The global, national, as well as local discourses on spread and mitigation