Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"cultural technology"'
Autor:
Addahri Hafidz Awlawi
Publikováno v:
JPIB: Jurnal Psikologi Islam dan Budaya, Vol 4, Iss 2, Pp 129-138 (2021)
This study aims to explore the issue of Sumang and moral panic including the level of understanding of adolescents, and forms and causes of violation of Sumang's values. The research method used qualitative with a case study approach. The research su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7191c978f3774b318ac57121be0037a3
Autor:
Fotios Bosmos, Alexandros T. Tzallas, Markos G. Tsipouras, Evripidis Glavas, Nikolaos Giannakeas
Publikováno v:
Information, Vol 14, Iss 5, p 294 (2023)
The aim of this work is to highlight the possibilities of using VR applications in the informal learning process. This is attempted through the development of virtual reality cultural applications for historical monuments. For this purpose, the theor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/019959ad5b7a4adb9abf0dc78a714e33
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 37988-38000 (2020)
The aim of the paper at hand is to discuss how digital transformations can improve citizens' well-being in terms of cultural consumption possibilities. Culture is traditionally inextricably connected to the life of a city. So far the digital revoluti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3d1b34bbe854e7c857e0ddf179fee49
Autor:
Gomes, Mathew
Publikováno v:
Journal of Business & Technical Communication. Jul2014, Vol. 28 Issue 3, p401-404. 4p.
Publikováno v:
Taḥqīqāt-i Farhangī-i Īrān, Vol 11, Iss 1, Pp 55-83 (2018)
As a proper example of cultural technologies, digital games have been under a vast range of studies. In addition, the daily growth in the market and production of games have turned them into a huge industry. In the meantime, Mobile platform gained th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/389db5d4192c4a53905d7021f6e4fb9c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steven Chen
Publikováno v:
International Marketing Review, 2016, Vol. 33, Issue 1, pp. 25-50.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-07-2014-0219
Autor:
Glanc, Tomáš
Publikováno v:
Česká literatura / Czech Literature. 63(6):835-859
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=476247
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.