Zobrazeno 1 - 10
of 170
pro vyhledávání: '"cultural and creative industry"'
Publikováno v:
Library Hi Tech, 2022, Vol. 42, Issue 1, pp. 203-226.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/LHT-10-2021-0353
Autor:
Muchira, John Munyui
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2023, Vol. 124, Issue 5/6, pp. 168-193.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-03-2022-0043
Publikováno v:
International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 2022, Vol. 28, Issue 8, pp. 2024-2048.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEBR-01-2021-0074
Autor:
Yang Weizhi
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 395, p 01081 (2024)
Campus cultural and creative products are not only an important carrier of campus culture and image communication, but also carry out the connotation of campus culture communication with other universities and cities. A small number of well-known col
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5272969779604af4a2f57e373c2fc619
Autor:
Bilașco Ștefan, Réka Horeczki, Szilárd Rácz, Roșca Sanda, Dohotar Vasile, Vescan Iuliu, Fodorean Ioan, Paul Sestras
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 3, p 1088 (2024)
Creative industries, by their nature of innovation through creativity, add value to any territory by giving it spatial functionality, and at the same time, they favour sustainable development through the sustainability of the urban centres in which t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc9c05af5e244f44a0b966a3cb1ba0ad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв / National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald. (3):53-60
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1019605
Autor:
Yueh-Cheng Wu, Sheng-Wei Lin
Publikováno v:
Journal of Business Economics and Management, Vol 22, Iss 3, Pp 596-615 (2021)
The cultural and creative industries (CCIs) are increasingly regarded as a means to cure economic stagnation and boost sustainable development; thus, they have become the focus of cultural, social, and economic policies. This study adopts a city gove
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3eeda4e24eb46949294c461f29833e2
Autor:
Yowei Kang, Yu-Sheng Su
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Digital reality technologies (such as AR, VR, and MR) have recently become a key component of promoting creative and cultural industries (CCIs) worldwide to transform static cultural heritage exhibits into more engaging, entertaining, and immersive e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/873130bfce7248c6a451c0239f1e6496
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.