Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"culinary diplomacy"'
Autor:
Emrah Çetin
Publikováno v:
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, Iss 50, Pp 215-230 (2023)
Throughout history, not only have meals served people as a source of nutrition, but they also have served as both an individual and official tool of diplomatic agreement between people. In being representative of the culture and traditions of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5141d19022044d1a1b59f498fb1847d
Publikováno v:
Gastronomica, 2010 Feb . 10(1), 102-109.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/gfc.2010.10.1.102
Autor:
Đana Luša, Ružica Jakešević
Publikováno v:
Medijske Studije, Vol 8, Iss 16, Pp 99-119 (2017)
Food as an essential ingredient of human existence, has always played an important role in interstate relations and diplomatic practice. It has been used as a medium for projecting influence, communicating one’s culture, identity and messages that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fec321a189844bc0ab4a01eef283e173
Autor:
Luša, Đana, Jakešević, Ružica
Publikováno v:
Medijske studije / Media Studies. 8(16):99-119
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=605405
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Issues in Cultural Studies; No. 38 (2021); 301-313
Питання культурології; № 38 (2021); 301-313
Вопросы культурологии; № 38 (2021); 301-313
Питання культурології; № 38 (2021); 301-313
Вопросы культурологии; № 38 (2021); 301-313
The purpose of the article is to substantiate the “gastronomic tourism” concept in the context of public diplomacy of Ukraine, namely its culinary component, as a tool for building cultural branding of Ukraine to positioning and improving its per
Autor:
Kostyrya Inna, Biletska Oksana
The purpose of the article is to substantiate the “gastronomic tourism” concept in the context of public diplomacy of Ukraine, namely its culinary component, as a tool for building cultural branding of Ukraine to positioning and improving its per
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::6338566345c7334f4c99b8b4cd64f2f6
https://zenodo.org/record/7419077
https://zenodo.org/record/7419077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shevel Inna
The article is devoted to the problem of culinary diplomacy or “gastro-diplomacy”, its role in world politics. In international practice, a new, innovative direction of culinary diplomacy or “gastro-diplomacy” becomes increasingly important e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::589ab6e5d3778f6c0947b2f28fd2ff9b
https://zenodo.org/record/5609402
https://zenodo.org/record/5609402