Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"crowdsourced innovation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hornuf, Lars, Jeworrek, Sabrina
In this study, we investigate whether and to what extent community managers in online collaborative communities can stimulate crowd activities through their engagement. Using a novel data set of 22 large online idea crowdsourcing campaigns, we find t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______139::16087c3bcd5b4591555dabcb851b8116
https://media.suub.uni-bremen.de/handle/elib/4706
https://media.suub.uni-bremen.de/handle/elib/4706
Publikováno v:
IndraStra Global.
In a narrow sense, innovation is the invention and commercialisation of a new product or service in the marketplace. The literature suggests places that support knowledge exchange and social interaction, e.g. coffee shops, to nurture innovative ideas
Autor:
Hornuf, L., Jeworrek, S.
Publikováno v:
CESifo Working Paper
Max Planck Institute for Innovation & Competition Research Paper
Max Planck Institute for Innovation & Competition Research Paper
In this study, we investigate whether and to what extent community managers in online collaborative communities can stimulate crowd activities through their engagement. Using a novel data set of 22 large online idea crowdsourcing campaigns, we find t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::89ffc8c3d6890989b1241c533a31bc50
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0003-6E2F-F
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0003-6E2F-F
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.