Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"crowd rating"'
Publikováno v:
International Journal of Crowd Science, Vol 8, Iss 3, Pp 110-121 (2024)
Curbing the dissemination of fake news in social media has been a major issue in recent years. Previous studies have suggested that the general public can recognize fake news, showing the feasibility of applying crowd ratings to identify fake news. H
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91a6022745554ac0b2c2e7d06e4e056e
Publikováno v:
Information Technology & People, 2022, Vol. 36, Issue 3, pp. 1179-1199.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITP-08-2020-0583
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Classification, Data Analysis, and Knowledge Organization ISBN: 9783030512217
TripAdvisor is a business service that works as a reputation system to guarantee quality in tourism experience. This kind of new service is based on Big Data technologies and characterized by generating, managing and summarizing, even with rating ind
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::43992b5ca28a67e282b951ac14532b3b
http://hdl.handle.net/20.500.11769/492637
http://hdl.handle.net/20.500.11769/492637
Publikováno v:
Social Indicators Research.
Crowd rating is a continuous and public process of data gathering that allows the display of general quantitative opinions on a topic from online anonymous networks as they are crowds. Online platforms leveraged these technologies to improve predicti