Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"crossdisciplinary"'
Autor:
Kirshner, David, Skinner, Kim
Publikováno v:
Understanding Excessive Teacher and Faculty Entitlement
Autor:
Chen, Min, editor, Dunn, J. Michael, editor, Golan, Amos, editor, Ullah, Aman, editor
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190636685.001.0001
Autor:
N. E. Serditova, A. V. Belotserkovsky
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 29, Iss 4, Pp 9-15 (2020)
Quality of education from the point of view of different stakeholders is considered taking into account the ongoing digital transformation revolution with the unprecedented speed and scale of changes. A quality of a student’s life added by an acade
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4d3aae523f841f789452d3bed1067a8
Autor:
Shirley Gilbert, Allan Leslie White
Publikováno v:
Southeast Asian Mathematics Education Journal, Vol 8, Iss 1, Pp 3-12 (2018)
In 2018 the Indonesian Ministry of Industry (KPRI) released a document ‘Making Indonesia 4.0’, in response to the Fourth Industrial Revolution (4IR), setting out the Indonesian aspirations, the five focus sectors, the ten national priorities, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6cffad21d99b437e8f4f43e9db108405
Publikováno v:
The Design Journal. 26:7-31
Publikováno v:
大阪市立大学大学教育. 19(1):16-21
大阪市立大学で人文系学生むけに開講されてきた一連の自然科学系の実験科目が、28年間にわたる歴史を閉じることになった。と呼ばれたこれら3科目について、筆者が分担教員や科目代
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rizzo, Terry L.1
Publikováno v:
Adapted Physical Activity Quarterly. Jan1998, Vol. 15 Issue 1, p82-85. 4p.
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 56, Iss 3, Pp 1-30 (2011)
國際高等教育趨勢顯示全球化、知識經濟與大眾化的議題持續受到廣泛的關注。在此一趨勢發展下,大學科系間的界限愈來愈模糊,高等教育日益重視知識的統整融合,多元適性選擇的呼聲
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ab44da9e8c34f7e9951ae03a1ac5a9f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.