Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"cross-silo"'
Autor:
Atif Mahmood, Zati Hakim Azizul, Mohammed Zakariah, Samir Brahim Belhaouari, Ayman Altameem, Roziana Ramli, Abdulaziz S. Almazyad, Miss Laiha Mat Kiah, Saaidal Razalli Azzuhri
Publikováno v:
PeerJ Computer Science, Vol 10, p e2422 (2024)
Federated learning (FL) is a popular method where edge devices work together to train machine learning models. This study introduces an efficient network for analyzing healthcare records. It uses VPN technology and applies a federated learning approa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/698b6377be7340baa6de69d117e6ed5a
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 159648-159659 (2024)
Federated learning provides a mechanism for different silos to collaborate, and each silo gets aid without compromising privacy. This simulation study is based on healthcare datasets, so the silos are hospitals or healthcare organizations. The select
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8af2c97ab6c405f926e5194da32dfb2
Publikováno v:
Journal of King Saud University: Computer and Information Sciences, Vol 35, Iss 4, Pp 63-74 (2023)
Federated learning (FL) is a novel distributed learning framework in which clients with models can collaboratively train a high-quality global model while maintaining the privacy of their local data. The heterogeneity of datasets makes the global agg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c87ef8a3e824ca5a4f888177023aa5c
Publikováno v:
Digital Communications and Networks, Vol 8, Iss 4, Pp 446-454 (2022)
Federated Learning (FL) is a new computing paradigm in privacy-preserving Machine Learning (ML), where the ML model is trained in a decentralized manner by the clients, preventing the server from directly accessing privacy-sensitive data from the cli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/567c987e3b064a259a7e6fc5cfaa378b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.