Zobrazeno 1 - 10
of 48 830
pro vyhledávání: '"cross-media"'
Autor:
BIŁUSZCZAK, Tetiana1 tetiana.m.bilushchak@lpnu.ua
Publikováno v:
Yearbook of History of Polish Press. 2024, Vol. 27 Issue 2, p129-142. 14p.
Publikováno v:
International Journal of Digital Content Management, Vol 5, Iss 9, Pp 163-183 (2024)
Purpose: The purpose of the research was to understand the cross media electronic marketing process. In fact, with the emergence of virtual organizations, social network media marketing has become a basic need for the possibility of movement and cont
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43d6c5e1de214bae9635218ce5665d34
Publikováno v:
Systems and Soft Computing, Vol 6, Iss , Pp 200138- (2024)
Cross media knowledge information retrieval provides strong support for information processing and utilization in the information society, but there are problems such as heterogeneity in cross media knowledge information. Therefore, a cross media kno
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e8af2359cb14654b627f877b18b753a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xiao, Xia1 (AUTHOR), Du, Mingyue2 (AUTHOR), Xu, Shuyu2 (AUTHOR), Liu, Guoying2 (AUTHOR), Zhang, Chengde2 (AUTHOR) chengdezhang@zuel.edu.cn
Publikováno v:
Neural Computing & Applications. Jan2024, Vol. 36 Issue 2, p667-683. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.