Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"cross-level moderated mediation"'
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 66, Iss 2, Pp 75-110 (2021)
本研究目的在探討以個體層級之學習投入、好奇心與教師集體層級變項(包括科學探究教學信念、非科學探究教學信念、教師專業社群支持、創新教學支持、教學經驗)為自變項,探討兩者
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b4caf8e5f6c4a258e71dbb8d1ed53c9
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 11, Iss 6, p 113 (2023)
The factors that influence metacognitive judgments often appear in combination, rather than in isolation. The multi-cue utilization model proposes that individuals often make use of multiple cues when making judgments. Previous studies have focused o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d15def057f1d4aa49d526b359aee9b4e
Autor:
Jia, Yuke Zhou, Ning
Publikováno v:
Journal of Intelligence; Volume 11; Issue 6; Pages: 113
The factors that influence metacognitive judgments often appear in combination, rather than in isolation. The multi-cue utilization model proposes that individuals often make use of multiple cues when making judgments. Previous studies have focused o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 17, Iss 7, p 2193 (2020)
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 17
Issue 7
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 17
Issue 7
Employee green behavior has received considerable attention in recent years because of its contribution to an organization&rsquo
s environmental performance. However, little is known about how personal and organizational factors can simultaneous
s environmental performance. However, little is known about how personal and organizational factors can simultaneous
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.