Zobrazeno 1 - 10
of 2 140
pro vyhledávání: '"cross-lagged effect"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yuji OKADA1
Publikováno v:
Japanese Journal of Personality / Pasonariti Kenkyu. 2013, Vol. 21 Issue 2, p186-189. 4p.
Autor:
Cheol Young Kim, Hyun Sun Chung
Publikováno v:
Current Psychology.
Publikováno v:
Journal of Youth and Adolescence, 50(9), 1811-1823. SPRINGER/PLENUM PUBLISHERS
Parental involvement in adolescents’ learning has been linked to high academic achievement, yet few studies have examined its reverse relationship at the same time and the potential mechanisms that underly these associations. To address this resear
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8495d3074a1e79c0900bd54db848b73f
https://research.rug.nl/en/publications/4eafaab8-dd5f-45ef-b9c0-531b37373c23
https://research.rug.nl/en/publications/4eafaab8-dd5f-45ef-b9c0-531b37373c23
Publikováno v:
Korean Association For Learner-Centered Curriculum And Instruction. 18:459-476
Autor:
Qin, Xueying1,2 (AUTHOR) xueying.qin@ki.se, Karlsson, Ida K.1,3 (AUTHOR), Wang, Yunzhang1 (AUTHOR), Li, Xia1 (AUTHOR), Pedersen, Nancy1,4 (AUTHOR), Reynolds, Chandra A.5 (AUTHOR), Hägg, Sara1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Epigenetics. 6/24/2021, Vol. 13 Issue 1, p1-17. 17p.
Autor:
kim ji hoon, KyoungHo Kim
Publikováno v:
Korean Journal of family welfare. 21:393-415
Autor:
Rumiko Nakayama, Masaki Kera
Publikováno v:
The Proceedings of the Annual Convention of the Japanese Psychological Association. 84:PB-010