Zobrazeno 1 - 10
of 308
pro vyhledávání: '"cross-cultural education"'
Autor:
David Goldberg, George Poppitz, Sayli Sonsurkar, Joshua Manuel, Jacob Klaus, Eric Zhang, Michael Goldberg, Kelsey Gray, Arri Eisen
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Emory University has had a long relationship with His Holiness the Dalai Lama through the Emory-Tibet Science Initiative. Recently the Tenzin Gyatso Science Scholars, who are Tibetan Buddhist monastics that reside and take courses on Emory
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e9e0a37d144402e8bac53a1461ee785
Autor:
Caliz, Odelia, Lawrence, Ray, Murillo, Rashid, Neal, Denise, Sanders, Jennifer, Tyndall-Howell, Yvonne, Williams, Deborah
Publikováno v:
Global Meaning Making
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 6 (2021)
Dialogue-based learning is an inclusive pedagogy that leverages epistemological pluralism in the classroom to enhance cross-cultural education, encourage critical thinking across modes of inquiry, and promote novel contributions in applied ethics. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fb7f63f28d848bcaccfe40387a4054d
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 6 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/586d362ffcdf44dda395c32f33eedcc9
Autor:
Denise Woodward, Ernest Ricks, Pamela J. Bjorkman, Pantelis Tsoulfas, Jane E. Johnson, Galen Westmoreland, Thomas M. Wilkie
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 6 (2021)
The Emory-Tibet Science Initiative (ETSI) allowed western science teachers to work with monastically educated Buddhist monks to further their science education. The challenges included teaching through translators, using best practices for teaching w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/367d442a68ea441ebd171ca8ca3dbf58
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
桃山学院大学総合研究所紀要 = ST. ANDREW'S UNIVERSITY BULLETIN OF THE RESEARCH INSTITUTE. 48(3):131-152
The COVID-19 pandemic accelerated the demand for distance education worldwide. In higher education, industry-academia-government collaborations have been implemented in Project Based Learning (PBL) courses with Collaborative Online International Lear
Autor:
Khachatryan, George A., author
Publikováno v:
Instruction Modeling : Developing and Implementing Blended Learning Programs, 2020, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190910709.003.0001