Zobrazeno 1 - 10
of 1 245
pro vyhledávání: '"cross-coupled control"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Machines, Vol 12, Iss 9, p 593 (2024)
This paper focuses on improving the tracking accuracy for servo systems and increasing the contouring performance of precision machining. The dynamic friction during precision machining is analyzed using the LuGre model. The dynamic and static parame
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e674a5a0f5f44965b7b290933c7a37e2
Publikováno v:
Measurement + Control, Vol 57 (2024)
To address the inaccurate contour error calculation problem in traditional cross-coupled control (CCC) methods for biaxial motion systems, this paper presents a novel CCC method based on a recently developed tangential velocity tracking (TVT) strateg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/441d97cf44624b3c84ff0a0a801ed682
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Machine Tools and Manufacture November 2022 182
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
An Improved Nonlinear Cross-Coupled Control Strategy for Dual-Motor System Based on CM/DM Separation
Publikováno v:
IEEE Transactions on Power Electronics; February 2025, Vol. 40 Issue: 2 p3430-3440, 11p
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 213887-213898 (2020)
The active vibration damping actuator uses dual-motors to drive two sets of eccentric wheels to achieve active vibration reduction, but the backlash nonlinearity and eccentric load will cause the load speed and load position to be out of synchronizat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/631293e2f73e40bc81ae04f11e4c2785