Zobrazeno 1 - 10
of 3 464
pro vyhledávání: '"critical thinking development"'
Autor:
Lizeth Guadalupe Parra-Pérez, Angel Alberto Valdés-Cuervo, Maricela Urias-Murrieta, Reuben Addo
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
Developing Critical Thinking Skills (CTS) has been a primary educational goal in developed countries for several decades. However, even though Mexico recently embraced this educational trend in higher education, there is uncertainty about CTS develop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f70ce8268b9495c8dae75cd6666578d
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity June 2024 52
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taras V. Pashchenko
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 2 (2024)
This paper analyzes the outcomes of the implementation of the "Critical Thinking" course, developed for the "Yandex.Practicum" platform. The course is designed within the paradigm of problem-based learning and is delivered in an online format, incorp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89a541431c8f49e39241854e5fb26bcf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dwyer, Christopher P., Walsh, Anne
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Feb 01. 68(1), 17-35.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727427
Publikováno v:
Journal of Educational Technology Development & Exchange; 2024, Vol. 17 Issue 1, p222-236, 15p