Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"critical spatial thinking"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medienimpulse, Vol 56, Iss 4 (2018)
Im Rahmen des partizipatorischen Forschungsprojekts 'Inclusive Spaces 2.0 – Meine Schule, mein Block' wurde durch die Verwendung digitaler Tools sowie einem kreativen Design versucht, eine derart gerahmte Form von 'critical spatial thinking' über
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6987f0efc26446a3ab6afa22203a268c
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
CIÊNCIAVITAE
Didáctica Geográfica, Vol 0, Iss 19 (2019)
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
CIÊNCIAVITAE
Didáctica Geográfica, Vol 0, Iss 19 (2019)
Fieldwork in geography education is an important activity in terms of promoting the development of geographical knowledge and skills that go beyond school learning. The way this contact with the real world is done has evolved from the traditional sch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5cd034712cb3f265f8e3bc4127ec59be
https://hdl.handle.net/10451/39168
https://hdl.handle.net/10451/39168
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Teaching of critical spatial thinking in higher education empowers graduates to effectively engage with spatial data. Geographic information systems (GIS) and science are taught to undergraduates across many disciplines; we evaluate how this contribu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8946a80234eb178b12d8e74a3d704900
https://hdl.handle.net/10451/28095
https://hdl.handle.net/10451/28095
Autor:
Kim, Minsung
This research investigated whether completing an introductory GIS course affects college students' spatial literacy as defined by spatial habits of mind, spatial concepts and thinking skills, and critical spatial thinking. This study employed three t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-2011-12-10500
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.