Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"critical participatory action research"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Much has been written about social and emotional learning (SEL) and its positive impact on young people’s academic and life outcomes, yet most of this research is based in early childhood and elementary settings. SEL programming for adolescents has
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf76647fb08a434fa050fb137c636426
Autor:
Rachelle D. Hole, Leyton Schnellert
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 13, Iss 2, p 116 (2024)
Informed by critical disability studies and disability justice, this article describes the reflections of two university researchers co-researching with self-advocates (individuals with intellectual disability), theatre artists, researchers, and a co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14c9476d08494c2f8f8136eb130e2cec
Publikováno v:
Impacting Education, Vol 8, Iss 1 (2023)
The purpose of this paper is to identify key characteristics and forms that both research approaches use within the applied field of education. In this paper, we ask—how are CPAR and IS-GR similar and different? And, can tools or propositions from
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f805a7f60a404e719bbb2e445e344d08
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 12, Iss 6, p 352 (2023)
The purpose of this paper of practice is to explore the use of a “Conference as Curriculum” model to develop student understanding of critical approaches and challenges and opportunities in the field of community-engaged research (CER). Two highe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8b1b9205f9b43119397776fb649f4fb
Autor:
Kathy Boudin, Judith Clark, Michelle Fine, Elizabeth Isaacs, Michelle Daniel Jones, Melissa Mahabir, Kate Mogulescu, Anisah Sabur-Mumin, Patrice Smith, Monica Szlekovics, María Elena Torre, Sharon White-Harrigan, Cheryl Wilkins
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 11, Iss 3, p 129 (2022)
We write as the Survivors Justice Project (SJP), a legal/organizing/social work/research collective born in the aftermath of the 2019 passage of the New York State Domestic Violence Survivors Justice Act (DVSJA), a law that allows judges to re-senten
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36282d53798c4411b464fae35dbc509e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.