Zobrazeno 1 - 10
of 39 746
pro vyhledávání: '"critical differences"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xin Xi1,2, Jia-Nan Li1,2, Yuen, Kevin C. P.3, Ai-Ting Chen1,2, Si-Qi Li4, Meng-Di Hong1,2, Qian Wang1,2, Fei Ji1,2, Dillon, Harvey5,6, Ching, Teresa Y. C.7,8,9 teresayching@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Dec2023, Vol. 66 Issue 12, p5061-5070. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bertsch, K.M. a, ⁎, Voisin, T. a, Forien, J.B. a, Tiferet, E. b, c, Ganor, Y.I. b, c, Chonin, M. c, Wang, Y.M. a, d, Matthews, M.J. a
Publikováno v:
In Materials & Design April 2022 216
Autor:
Byun, Jung Ah 1, VanSchouwen, Bryan 2, Huang, Jinfeng 2, Baryar, Ubaidullah 2, Melacini, Giuseppe 1, 2, ∗
Publikováno v:
In Journal of Biological Chemistry March 2022 298(3)
Autor:
An Kozato, Kiyoshi Shikino, Yasushi Matsuyama, Mikio Hayashi, Satoshi Kondo, Shun Uchida, Maham Stanyon, Shoichi Ito
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background Formative feedback plays a critical role in guiding learners to gain competence, serving as an opportunity for reflection and feedback on their learning progress and needs. Medical education in Japan has historically been dominate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b19474a81cd24cd1bc8c462c8ec488cd
Publikováno v:
In Clinica Chimica Acta December 2021 523:437-440
Autor:
Alex Ranieri Jerônimo Lima, Herbert Guimarães de Sousa Silva, Saloe Poubel, Juliana Nunes Rosón, Loyze Paola Oliveira de Lima, Héllida Marina Costa-Silva, Camila Silva Gonçalves, Pedro A. F. Galante, Fabiola Holetz, Maria Cristina Machado M. Motta, Ariel M. Silber, M. Carolina Elias, Julia Pinheiro Chagas da Cunha
Publikováno v:
Epigenetics & Chromatin, Vol 15, Iss 1, Pp 1-16 (2022)
Abstract Background Genomic organization and gene expression regulation in trypanosomes are remarkable because protein-coding genes are organized into codirectional gene clusters with unrelated functions. Moreover, there is no dedicated promoter for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a574499a4724a0987c9f2e9697fd782
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.