Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"critical citizenship education"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 8, p 801 (2023)
Heritage plays a significant role in understanding historical societies, particularly intangible heritage, as a legacy kept “alive” solely by the action of communities. Therefore, it holds great education potential in the context of critical citi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f6a1b25105a43d99ff63e34e1b6bb66
Publikováno v:
International Journal of Sociology of Education (2022)
Social Innovation Learning offers a transformative approach to education which requires the development of skills through participative actions aimed at furthering social justice and critical global citizenship. This study highlights the importance o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2994f28ae10b4e7187e73979db822dda
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
EL ROL DEL DOCENTE DE INGLÉS EN LA EDUCACIÓN CIUDADANA THE ROLE OF THE ENGLISH TEACHER IN CITIZENSHIP EDUCATION Vanessa Patricia Peña Llerena4 Fecha recibida: 23/ 04/2021 Fecha aprobada: 25/06/2021 Simposio Internacional de Investigación Multidis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b09d2d8d94fe7e64f84e5c399fd716a3
Autor:
Elmarie Costandius, Neeske Alexander
Publikováno v:
Transformation in Higher Education, Vol 4, Iss 0, Pp e1-e8 (2019)
Background: Social transformation in South Africa is a sensitive issue because of the historical realities of segregation and past injustices. Aim: To address transformation, Visual Communication Design students were asked to design an exhibition, e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf02c6d8ec894474bd6c39a711dbcc10
Autor:
Amélie Lipp, Nadia Cancian
L’éducation à l’agroécologie dans un contexte de transition des systèmes de production agricole est un enjeu central pour l’enseignement agricole. Elle implique l’élaboration d’itinéraires éducatifs ancrés dans une éducation citoye
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::65b828aae63d546c602ecb750aaa34b6
http://journals.openedition.org/rdst/4464
http://journals.openedition.org/rdst/4464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kuenstliche Intelligenz: Forschung, Entwicklung, Erfahrungen. 35(2):171-179
Although artificial intelligence (AI) is becoming increasingly important in the media environment (search engines, chatbots, home assistants, recommendation systems, etc.), the general audiences’ knowledge of it remains limited, which biases their
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ulaş Başar Gezgin
Publikováno v:
Issue: 56 67-86
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences
Considering the omnipresence, omniscience and omnipotence of big data as the upgraded big brother, any resistance appears to be in vain. However, pessimistic accounts usually revolve on a model of a citizen as an individual. This atomized version of