Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"critical age"'
Autor:
L. Chernovaty
Publikováno v:
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: Міжпредметні зв'язки, Iss 43, Pp 163-172 (2023)
The paper presents a comparative analysis of the three groups of factors (biological (neurological), cognitive and affective), which are believed to be related to the impact of the learnersʼ age on the foreign language acquisition. Having analyzed t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cca8fc79b6ab4b9990b2364d3698179e
Autor:
Johannes J. Knoetze, Ronele Prince
Publikováno v:
Verbum et Ecclesia, Vol 45, Iss 1, Pp e1-e8 (2024)
This article examines the role of house churches in South Africa in the ministry of emerging adulthood. Emerging adulthood is a turbulent life stage that is characterised by change and exploration. Additionally, it involves increasing responsibility
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d800a9c9ebbe48348f32c177a77fd165
Autor:
L. Chernovaty
Publikováno v:
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: Міжпредметні зв'язки, Iss 42, Pp 154-165 (2023)
The paper presents a comparative analysis of various groups of data (language acquisition speed, quality of language acquisition, comparative acquisition efficiency depending on the period of exposure, adult-child, and younger-children versus older-c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d55b494b71841cca75b63bfe22e65af
Autor:
Angeline Jeyakumar, Prasad Babar, Pramila Menon, Raji Nair, Suresh Jungari, Aishwarya Medhekar, Bhrunal Prakshale, Jasmine Shaikh, Merlin Chacko, Mohini Nikam, Purva More, Shakila Nayel, Similo Simelane, Sudeshna Awale
Publikováno v:
Journal of Health, Population and Nutrition, Vol 42, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Background Inequalities in child feeding practices are evident in urban slums in developing nations. Our study identified the determinants of complementary feeding (CF) practices in the informal settings of Pune, India, a district close to t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b74e0b00742f4abf98a655d05dff84f6
Autor:
Joanna Rokita-Jasków
Publikováno v:
Postscriptum Polonistyczne, Vol 22, Iss 2 (2020)
The article presents the phenomenon of very early foreign language teaching (i.e. in the preschool years) from the linguistic and pedagogical perspective. It begins with dispelling the myth about the necessity of ‘an early start’ for ensuring fut
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e0fe4ba97594dc3bf46aa8fe3c80aa2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rokita-Jaśkow, Joanna
Publikováno v:
Postscriptum Polonistyczne / Polish Studies Postscript. 22(2):25-36
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=731304
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.