Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"criterial features"'
Autor:
Aleš Klégr
Publikováno v:
Linguistica Pragensia, Vol 33, Iss 2, Pp 103-116 (2023)
Although Anglicisms1 have been the subject of research for quite some time now, their definition in the literature sometimes tends to be somewhat inexplicit, and there are points of disagreement, especially regarding their classification and the dist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3edf85d6e77e48e3b254f1e6783ff7cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walsh, Steve
Publikováno v:
ELT Journal: English Language Teaching Journal. Jan2014, Vol. 68 Issue 1, p85-88. 4p.
Autor:
Annanda Sousa, Thomas Gaillat, Manel Zarrouk, Nicolas Ballier, Bernardo Stearns, Manon Bouyé, Andrew J Simpkin
Publikováno v:
ReCALL
ReCALL, Cambridge University Press (CUP), 2021, pp.1-17. ⟨10.1017/S095834402100029X⟩
ReCALL, Cambridge University Press (CUP), 2021, pp.1-17. ⟨10.1017/S095834402100029X⟩
This paper focuses on automatically assessing language proficiency levels according to linguistic complexity in learner English. We implement a supervised learning approach as part of an automatic essay scoring system. The objective is to uncover Com
Publikováno v:
Kalbų Studijos / Studies About Languages. (25):88-96
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=168419
Autor:
Yoshiyuki, Notohara
Publikováno v:
同志社大学英語英文学研究 = Doshisha studies in English. 102:141-178
This study empirically examines and clarifies type/token frequency effects in L2 learners' canonical construction (CC) development through the randomly selected verb usage (RSUV) corpus from the Open Cambridge Learner Corpus (CLC) (2017) on the Sketc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Swan, Michael
Publikováno v:
ELT Journal: English Language Teaching Journal. Jan2014, Vol. 68 Issue 1, p89-96. 8p.
Publikováno v:
Conference paper presented at Conférence sur l'Apprentissage Automatique (CAp) 2018
Conference paper presented at Conférence sur l'Apprentissage Automatique (CAp) 2018, INSA Rouen, Jun 2018, Rouen, France
HAL
Conference paper presented at Conférence sur l'Apprentissage Automatique (CAp) 2018, INSA Rouen, Jun 2018, Rouen, France
HAL
This paper analyses the contribution of language metrics and, potentially, of linguistic structures, to classify French learners of English according to levels of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFRL). The purpose is to bui
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::37770ed702efdca45d804323f8bbabc9
https://hal.univ-rennes2.fr/hal-02279948
https://hal.univ-rennes2.fr/hal-02279948