Zobrazeno 1 - 10
of 812
pro vyhledávání: '"creencias de los profesores"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parga Herrera, Manuel Humberto1,2 manuelparga@gmail.com
Publikováno v:
Iconofacto. ene-jun2017, Vol. 13 Issue 20, p34-50. 17p.
Autor:
Joglar, Carol L.1 carol.joglar@usach.cl, Rojas-Rojas, Sandra P.2 sandra.rojas.r@usach.cl, Manzanilla, Miguel A.3 miguel86manza@gmail.com
Publikováno v:
Información Tecnológica. Oct2019, Vol. 30 Issue 5, p341-356. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Actualidades Pedagógicas. 1:9-39
Este artículo presenta un diagnóstico de las creencias y percepciones de los profesores de un programa de licenciatura en lenguas extranjeras, al respecto del concepto de competencia comunicativa intercultural (CCI). Este estudio de caso explorator
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 1; e58511125391
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 1; e58511125391
Research, Society and Development; v. 11 n. 1; e58511125391
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 1; e58511125391
Research, Society and Development; v. 11 n. 1; e58511125391
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Teachers' beliefs about reading texts go through the academic training process, through guidelines and documents, which guide, standardize and define essential knowledge for the teaching and learning process in the country, in addition to their exper
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::b850b0b267800ad40e3845f603864d2a
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/25391
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/25391