Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"credibility judgment"'
Autor:
Katie Corbitt, Karen Hiltbrand, Madison Coursen, Soren Rodning, W. Brandon Smith, Don Mulvaney
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 8, p 852 (2024)
Given the convenience with which information can now be acquired, it is crucial to analyze cases of potential misinformation and disinformation in postsecondary education. Instructor credibility judgments were measured using descriptive survey resear
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f73ead615a424fb29f67e35718b51d90
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Legal practitioners sometimes obtain eyewitness testimonies from non-native language speakers, yet few studies examine the effects of language in investigative interviews. Here, we investigate how testifying in a non-native vs. native language affect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73c4c533135741058dd377e1540095e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.