Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"creativity ratings"'
Publikováno v:
Creativity and innovation management, vol. 31, no. 4, pp. 664-679, 2022.
This paper examines the psychological mechanism by which digital workers translate self-rated creativity into other-rated creativity (novelty and usefulness). Specifically, we explore digital workers' creative self-efficacy as an explanatory mechanis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::60ccd1c49b75a63925edf5775955f1cd
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-140160
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-140160
Publikováno v:
Creativity and Innovation Management
This paper examines the psychological mechanism by which digital workers translate self-rated creativity into other-rated creativity (novelty and usefulness). Specifically, we explore digital workers' creative self-efficacy as an explanatory mechanis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eb69dca1141c6c934aad3b97f45290ae
https://clok.uclan.ac.uk/43345/1/caim.12518.pdf
https://clok.uclan.ac.uk/43345/1/caim.12518.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.