Zobrazeno 1 - 10
of 19 357
pro vyhledávání: '"creative environment"'
Autor:
Üzümcüoğlu, Doğa1 doga.uzumcuoglu@rdu.edu.tr, Polay, Mukaddes2
Publikováno v:
SAGE Open. Jan-Mar2024, Vol. 14 Issue 1, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers & Education: X Reality 2024 4
Autor:
Raquel Barroso, Diana Dias
Publikováno v:
Revista Colombiana de Educación, Iss 88 (2023)
Creativity is recognized as a cross-cultural requirement for the twenty-first century. This article aimed to characterize the students’ representations of creative environment and to explore the associations between students’ perceptions of the c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1f324871bac46b6bf856c972627bc06
Publikováno v:
Computers & Education: X Reality, Vol 4, Iss , Pp 100055- (2024)
Advances in mixed reality (MR) have led to the extensive use of technological forms in education and training, and there is evidence of MR's pedagogical effectiveness. Owing to its ability to foster learning, research on MR and its application in edu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb487add29a147a683b3c5e08f5fd2d7
Autor:
SUCHACKA, Małgorzata1 malgorzata.suchacka@us.edu.pl, ZAWOJSKI, Piotr2
Publikováno v:
Creativity Studies. 2022, Vol. 15 Issue 2, p511-525. 15p.
Autor:
Doğa Üzümcüoğlu, Mukaddes Polay
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 14 (2024)
A vital goal of this article is to examine waterfront development and creative class roles. It also discusses the importance of critical evaluation for sustaining social inclusion on urban waterfronts. Testing took place on the Kyrenia waterfront upg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72dc128e6d6046f39eb6db4555761e29