Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"craft learning"'
Autor:
NabilFikri Md Sabani, Nor Asiah Razak
Publikováno v:
Journal of ICT in Education, Vol 9, Iss 3, Pp 51-61 (2022)
Countries are at various stages of Covid-19 infection, and millions of children in multiple nations are currently affected by school closures due to the pandemic. The covid-19 pandemic has altered the way students are educated globally in a short per
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4384ed716e2947fdb62fdb21075bfb61
Publikováno v:
Heliyon, Vol 6, Iss 8, Pp e04705- (2020)
Virtual reality environments (VLEs) such as 360° videos have been introduced as educational tools over the last few years, although the pedagogical value of these media has not been widely examined, especially in the context of craft skill learning.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d3546817c02439bbd08fb936c64c7d4
Publikováno v:
Heliyon, Vol 6, Iss 8, Pp e04705-(2020)
Heliyon
Heliyon
Virtual reality environments (VLEs) such as 360° videos have been introduced as educational tools over the last few years, although the pedagogical value of these media has not been widely examined, especially in the context of craft skill learning.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Presentatie over het onderzoeksproject 'Gildeleren als gemeentelijke werkgeversdienstverlening'.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::fd26a7d425d69cafd9ed24253421b51d
https://research.hanze.nl/nl/activities/8481380d-d00b-4617-8a3e-9d529944ced4
https://research.hanze.nl/nl/activities/8481380d-d00b-4617-8a3e-9d529944ced4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.