Zobrazeno 1 - 10
of 4 706
pro vyhledávání: '"covid-19 analysis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alghamdi, Ahmed Mohammed1 (AUTHOR) amalghamdi@uj.edu.sa, Al Shehri, Waleed A.2 (AUTHOR), Almalki, Jameel2 (AUTHOR), Jannah, Najlaa2 (AUTHOR), Alsubaei, Faisal S.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/1/2024, Vol. 19 Issue 8, p1-25. 25p.
Autor:
Fernández-Rodríguez, Concepción1 (AUTHOR) frconcha@uniovi.es, Romero, Laura Serrato1 (AUTHOR), Moreno, Sandra Soriano1 (AUTHOR), Cuesta, Marcelino1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psicologia Educativa. 2024, Vol. 30 Issue 2, p75-84. 10p.
Autor:
Fazel, Amir1 amir.fazel@uk.ac.ir, Harandi, Azin1
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences. Sep2024, Vol. 15 Issue 3, p256-272. 17p.
Vacinação drive-thru e testagem para covid-19: análise do perfil epidemiológico em Campo Grande, MS.
Autor:
Tognon, Andressa1 andressatognon.eng@gmail.com, Constantino de Oliveira, Michel Angelo1 michel@ucdb.br, Espinola Carvalho, Cristiano Marcelo1 cristiano@ucdb.br, Bonfim Carbone, Débora Cardozo1 rf7540@ucdb.br, Brito da Costa, Reginaldo1 rbcosta@ucdb.br
Publikováno v:
Interações. jul-set2024, Vol. 25 Issue 3, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
amir fazel, azin harandi
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 15, Iss 3, Pp 256-272 (2024)
Background: The limitations of teachers' competencies in traditional settings, coupled with the evolving roles and responsibilities required for effective instruction in virtual education, underscore the significance of examining the specific compete
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0768db39860246799c741f4832b09eeb