Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"course-based undergraduate research (CURE)"'
Publikováno v:
Southeastern Biology. Jan-Dec2024, Vol. 71 Issue 1-4, p142-142. 1/3p.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 6, p 620 (2024)
This study examined how incorporating art into an upper-level undergraduate field-based ecology research course influenced students’ communication and collaboration skills, their career goals, and how they conceptualized the scientific method. Stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e77fabf9d80b446bbe1b532fc50a9fda
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duffus, Amanda L. J., Sanders, Anne
Publikováno v:
American Biology Teacher (University of California Press); Sep2024, Vol. 86 Issue 7, p432-435, 4p
Publikováno v:
Journal of STEM Education: Innovations & Research. 2020, Vol. 20 Issue 2, p49-57. 9p. 1 Diagram, 1 Chart, 5 Graphs.
Autor:
Rosas Alquicira, Edgar F.1 (AUTHOR) rosasalquicirae@lanecc.edu, Guertin, Laura2 (AUTHOR), Tvelia, Sean3 (AUTHOR), Berquist, Peter J.4 (AUTHOR), Cole, M.W.5 (AUTHOR)
Publikováno v:
New Directions for Community Colleges. Sep2022, Vol. 2022 Issue 199, p63-75. 13p.
Publikováno v:
Southeastern Biology. Jan-Dec2024, Vol. 71 Issue 1-4, p142-143. 2p.
Publikováno v:
Southeastern Biology. Jan-Dec2024, Vol. 71 Issue 1-4, p142-142. 1/3p.
Publikováno v:
Southeastern Biology. Jan-Dec2024, Vol. 71 Issue 1-4, p142-142. 1/3p.