Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"course project"'
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
This paper combines augmented learning algorithms and data mining techniques for an intelligent recommendation system for computer course projects to optimize the allocation of learning resources and improve learning efficiency and effectiveness. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3c8bdb7f8824befbbe9e7dfa846b5ac
Autor:
Patrick Allen, Nguyet Nguyen, Nicholas D. Humphrey, Jia Mao, Daniel Chavez-Bonilla, Eric J. Sorin
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 2, p 139 (2024)
Molecular docking plays an increasingly necessary role in interdisciplinary research, particularly in modern drug design. Pharmaceutical companies compose a trillion dollar per year industry and the public is generally unaware of how beneficial pharm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38c66f37cbfd40119c369bfc52bd0ceb
Autor:
Hasnie, Rizwan1 rizwanhasnie@yahoo.com
Publikováno v:
PM World Journal. Jun2017, Vol. 6 Issue 6, p1-4. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Technology Quarterly, Vol 2021, Iss 2 (2021)
The purpose of the study is modeling of ICT competence formation of would-be mathematics teachers through the best practice application of effective ICT tools. The objectives of the study are to analyze the possibilities of creating conditions for th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efa40cdd67774b13b4ffbfc66a789458
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mastering Industrial-Organizational Psychology : Training Issues for Master's Level I-O Psychologists, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190071141.003.0004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marla A. Sole, Sharon L. Weinberg
Publikováno v:
Journal of Statistics Education, Vol 25, Iss 3, Pp 137-144 (2017)
We believe that students learn best, are actively engaged, and are genuinely interested when working on real-world problems. This can be done by giving students the opportunity to work collaboratively on projects that investigate authentic, familiar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec45dab13a15466a82dca97192678959
Autor:
Zhang, Yuting
Publikováno v:
Computer Science and Education in Computer Science. 13(1):391-398
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=727366