Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"course engagement"'
Autor:
Ivana Cimermanova, Dajana Jelavic
Publikováno v:
Novìtnâ Osvìta, Pp 118-129 (2024)
Reflective learning is an important factor that has a positive impact on students’ learning efficacy. The study aims to bring insight into the use of e-portfolios as a means and tool to promote reflection in the classroom and build self-reflection
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/307842341ca3444cacf1d5dfe8b80f6e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 22, Iss 3 (2022)
Abstract: Student learning approaches and level of engagement with the learning resources presented can have a significant impact on their overall understanding of the topic contents and their success in assessment items. This study used the student
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de20494f3b5445ad898e6822243f2017
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iman Oraif, Tariq Elyas
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 3, p 99 (2021)
As a result of the COVID-19 pandemic, most learning around the world has been transferred online. Learners who previously engaged in traditional learning now face a new challenge, a distinctive rise in e-learning. This drastic change could impact the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8fcfc295880f4dabaa3cacab3231ce15
Publikováno v:
Jurnal Riset Akuntansi dan Keuangan, Vol 3, Iss 3, Pp 768-785 (2015)
In the era of globalization accounting graduates equipped with international competencies would have better access to find jobs in other countries. The roles of universities in preparing their accounting graduates are pivotal. The objectives of the s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15afe16953d24c32b50456f0f1717e64
Publikováno v:
Volume: 23, Issue: 3 216-229
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkish Online Journal of Distance Education
COVID-19 has dramatically changed the process of teaching, as educational institutions replaced in-person teaching with online teaching to ensure educational continuity while managing the spread of the contagious disease. Drawing on the multifaceted
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0f0cf0f12dc5bbaf0494b0fa07277d98
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/70682/1137290
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tojde/issue/70682/1137290
Publikováno v:
Education and information technologies.
Many researchers investigated university students' behavioural intention to undertake online courses during COVID. However, few examined how students' intention might change throughout COVID by incorporating their learning capability and approaches.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.