Zobrazeno 1 - 10
of 1 039
pro vyhledávání: '"country stereotypes"'
Autor:
Barbarossa, Camilla c.barbarossa@tbs-education.fr, Mandler, Timo
Publikováno v:
Journal of International Marketing. Jun2021, Vol. 29 Issue 2, p26-44. 19p. 1 Diagram, 4 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
In International Business Review October 2022 31(5)
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2020, Vol. 30, Issue 1, pp. 118-131.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-09-2019-2563
Publikováno v:
In Journal of Business Research December 2021 137:28-38
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of International Business Studies, 2017 Oct 01. 48(8), 1023-1036.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45149387
Publikováno v:
Journal of Global Marketing. Sep-Oct2016, Vol. 29 Issue 4, p203-217. 15p. 2 Black and White Photographs, 1 Graph.
Autor:
Larisa Nikitina
Publikováno v:
Moderna Språk, Vol 113, Iss 1 (2019)
It has been acknowledged in research literature that stereotypes about a target language country held by language learners influence the students’ motivation to learn a foreign language (L2 motivation). However, there is a lack of studies that link
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef506524eb3445c9ac8851194d501080
Publikováno v:
In Journal of Business Research September 2016 69(9):3621-3628
Autor:
Larisa Nikitina, Fumitaka Furuoka
Publikováno v:
Southern African Linguistics and Applied Language Studies. :1-14