Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"counter-argumentation"'
Autor:
Olga Korchazhkina
Publikováno v:
Современные информационные технологии и IT-образование, Vol 15, Iss 4, Pp 825-836 (2019)
The article focuses on the problem of expert examination of electronic educational resources (EER), which present complex information and pedagogical systems as they are, from a viewpoint of searching and resolving inconsistencies between their compo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8083937eaa8942d49cc54d1f7d378ded
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Íkala, Revista de Lenguaje y Cultura, Volume: 25, Issue: 1, Pages: 209-227, Published: 20 MAR 2021
Resumen El objetivo de este artículo es presentar cómo se puede aplicar el análisis de datos textuales para el estudio de la argumentación. Se trata de una metodología alternativa que permite rastrear datos cualitativos masivos que representan m
Autor:
Carvalho, Aleise Guimarães
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFPB
Universidade Federal da Paraíba (UFPB)
instacron:UFPB
Universidade Federal da Paraíba (UFPB)
instacron:UFPB
The counter-argument is constantly understood as an answer to a previously exposed argumentation. It is often said that it is necessary to produce convincible discourses, in a way that they cannot be refuted. This is supported by the Rhetorical studi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::316d51aeb6e8caaee7e5935cea783be6
https://repositorio.ufpb.br/jspui/handle/123456789/22350
https://repositorio.ufpb.br/jspui/handle/123456789/22350
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
В статье обсуждается проблема экспертизы электронных образовательных ресурсов (ЭОР), представляющих собой сложные информационно-педаг
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e0e89070cc292e197fa10d5fb54d572c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.