Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"counselor development"'
Publikováno v:
Teaching and Supervision in Counseling, Vol 6, Iss 1, Pp 91-106 (2024)
In their training efforts, counselor educators focus on a variety of characteristics, including cognitive complexity (CC). Cognitively complex counselors can identify and integrate the multiple characteristics and perspectives of their clients and ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecd349e4eed142899e9a14656b04cf82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Perry Peace, Sondra Smith-Adcock
Publikováno v:
Teaching and Supervision in Counseling, Vol 2, Iss 1, Pp 73-83 (2020)
This qualitative study explored the lived experiences of felt sense among six graduate counseling students. Each participant engaged in two semi-structured interviews and completed a journal of felt sense experiences. A Hermeneutic phenomenological m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15ade8a734e34a57960dd25e9fc5b071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jennifer Johnson, Glenn Lambie
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 12, Iss 3, Pp 125-141 (2012)
The present study investigated a six-week multicultural personal growth group as a pedagogical strategy to support first-year graduate counseling students’ (N = 20) levels of ethnic identity development (Phinney & Ong, 2007) and social-cognitive ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c38d28fc547f4c4ba30070cadb9f37f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 13, Iss 4 (2013)
The present study investigated 52 graduate counseling students’ levels of ethical and legal knowledge (Lambie, Hagedorn, & Ieva, 2010) and social-cognitive development (Hy & Loevinger, 1996) at three points: (a) prior to a counseling ethics course,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40521944ae434d079b2916c35542706d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.