Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"cosmetic advertisement"'
Autor:
Javad Sadeghi jafari, Fateme Armande
Publikováno v:
مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان, Vol 19, Iss 2, Pp 193-224 (2021)
self-objectification is one of the women issues that has attracted a lot of attention in recent years. In the present study, using the theory of McKinley and Hyde (1996) and a quantitative survey method, the relationship between the impact of cosmeti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04527c75b9a948eab596f521edc3c75a
Publikováno v:
English Education Journal: Jurnal Pengembangan Pendidikan dan Pengembangan Pengajaran Bahasa, Vol 11, Iss 4, Pp 512-528 (2020)
Advertisement is one of the essential types of mass communication expected to persuade people to buy products or services. In advertisement, language use should be persuasive because it intends to influence the customers to purchase the items. Using
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/471b8a5d1ec44858a28a96b8d4e18734
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.