Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"cooperative teaching"'
Autor:
Nof Yoffi AMIEL
Publikováno v:
Cross-Cultural Management Journal, Vol XXV, Iss 2, Pp 87-92 (2023)
This article explores the role of team sports in fostering inclusivity and empathy among diverse student groups in the school sport context. While previous research has highlighted the potential of social education in physical education, this study f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/20aca4b9a9b64eeeba1657bbb9520a1e
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 1, Pp e13011- (2023)
The study aimed to investigate the personality traits of students and their preferred teaching methods at the University of Ghana and Huzhou Normal University. The study specifically aimed at identifying personality traits that apply to psychology st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/664457997ee848968928769a0801e8a8
Autor:
Ul Hassan, Mehboob, Akbar, Rafaqat Ali
Publikováno v:
Problems of Psychology in the 21st Century. 14(1):39-53
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1056625
Publikováno v:
Health Professions Education, Vol 6, Iss 2, Pp 211-221 (2020)
Purpose: Integrating basic sciences with clinical disciplines while fostering clinical reasoning capabilities is difficult. We investigated the utilisation of diagnostic specimens and, a cooperative, case-based learning and teaching model to integrat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9c6385487e24e1482b194953570985a
Autor:
Rümmele, Sandra
Publikováno v:
GMS Medizin – Bibliothek – Information, Vol 21, Iss 3, p Doc23 (2021)
As a reaction to the COVID-19 lockdown and following restrictions for classroom teaching the team of instructors at the ÄZB had to digitalize the introductory courses for academic research. The courses are integrated into the curricula of the depart
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bcc55e9fb4584212a882c817c23223a8
Publikováno v:
Univerzitetska Misao, Vol 2019, Iss 18, Pp 1-14 (2019)
Modern education requires innovative approaches in teaching, which gives interactive teaching a special importance in order to achieve more effective pedagogical results. Such interactive teaching is based on the interpersonal cooperative attitude of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b33fc05404c43edb67be2235e3e41ff
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ruppel, Paul Sebastian
Publikováno v:
Zeitschrift für Qualitative Forschung, 21, 2, 217-232, Qualitatives Methodenlernen im Kontext digitaler Medien
In diesem Beitrag wird auf Grundlage der Erfahrungen aus zurückliegenden und laufenden Lehrforschungsprojekten sowie der "Meisterklasse: Qualitative Methoden der Sozialforschung und Kulturanalyse" die kooperative interpretative Forschungspraxis zwis
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/73055
Autor:
PETERKOVÁ, Lucie
The aim of bachelor thesis is to compare cooperative learning with other forms of teaching at the lower secondary school and to outline the advantages and disadvantages of using cooperative learning. In the theoretical part of the thesis, the concept
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::57af405f38d4af593b83befb79b14e92
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525407
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-525407