Zobrazeno 1 - 10
of 18 999
pro vyhledávání: '"conversational skills"'
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 5, Iss 7, Pp 1219-1237 (2024)
The indispensable requisite for sustainable, and equitable early childhood education is innovative educators with developmentally appropriate strategies to communicate essential skills to young children. Holistic development of young infants, especia
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf8ac73542c34a34b45af0e3e84cf289
Autor:
Lu, Weili1 (AUTHOR), Oursler, Janice1 (AUTHOR), Herrick, Samantha J.2 (AUTHOR) samantha.herrick@scranton.edu, Gao, Ni1 (AUTHOR), Beninato, John1 (AUTHOR), Minor, Tameika1 (AUTHOR), Eissenstat, Sunhee1 (AUTHOR), Harosh, Ariella Silberman3 (AUTHOR), Wang, Ke1 (AUTHOR), Diviney, Jason1 (AUTHOR), Schultz, Emily1 (AUTHOR), Silva, Janaina1 (AUTHOR), Lee, Dawoon3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Employment Counseling. Dec2023, Vol. 60 Issue 4, p260-281. 22p.
Autor:
Ortega, Carine1 carineortega4@gmail.com
Publikováno v:
Scholarum: Journal of Education. Aug2023, Vol. 3 Issue 1, p53-59. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Masoomeh Salmani, Fatemeh Paknazar, Jalal Bakhtiyari, Marziyeh Maddah, Fatemeh Malayjerdi, Amir Shakibi
Publikováno v:
Journal of Rehabilitation Sciences and Research, Vol 10, Iss 3, Pp 162-173 (2023)
Backgrounds: Language professionals require effective tools to gather accurate information about children's language in diverse settings. This study aimed to create a Persian version of the Preschoolers' Conversational Skills scale and gather initial
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3fa382e15b9142efb2ed1124a0ba2be2
Autor:
Whittenburg, Holly N.1 (AUTHOR) holly.whittenburg@wsu.edu, Xu, Yaoying2 (AUTHOR), Thoma, Colleen A.2 (AUTHOR), Schall, Carol3 (AUTHOR), Ham, Whitney3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Focus on Autism & Other Developmental Disabilities. Sep2023, Vol. 38 Issue 3, p188-198. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.