Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"conversation-based assessment"'
Autor:
Seyma N. Yildirim-Erbasli, Okan Bulut
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 4, Iss , Pp 100135- (2023)
Conversational agents such as chatbots have recently gained a lot of traction in various industries, including education, marketing, and healthcare. In K–12 and higher education, conversational agents have been used to boost student learning and mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/879c37550461445dae43debdc93c34e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 5, Iss 2, p 10 (2017)
Collaborative problem solving (ColPS) proficiency was developed as a new assessment for the Programme for International Student Assessment (PISA) in the 2015 international evaluation of student skills and knowledge. The assessment framework defined b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d962c9373c4345d0a9ed190ef4851af9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 5, Iss 2, p 10 (2017)
Journal of Intelligence
Journal of Intelligence
Collaborative problem solving (ColPS) proficiency was developed as a new assessment for the Programme for International Student Assessment (PISA) in the 2015 international evaluation of student skills and knowledge. The assessment framework defined b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.