Zobrazeno 1 - 10
of 216
pro vyhledávání: '"conversation-based assessment"'
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence 2023 4
Autor:
Seyma N. Yildirim-Erbasli, Okan Bulut
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 4, Iss , Pp 100135- (2023)
Conversational agents such as chatbots have recently gained a lot of traction in various industries, including education, marketing, and healthcare. In K–12 and higher education, conversational agents have been used to boost student learning and mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/879c37550461445dae43debdc93c34e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:504-518
Publikováno v:
International Encyclopedia of Education(Fourth Edition) ISBN: 9780128186299
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c8d08799633b28f78d98ad42b07c4bb7
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818630-5.10063-6
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818630-5.10063-6
Conversation-based assessment systems allow for students to display evidence of their knowledge during natural language conversations with artificial agents. In the current study, 235 middle-school students from diverse backgrounds interacted with a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::275d66cb54bd055ab43ba2dc857aa172
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ETS Research Report Series. 2021:1-15
Autor:
Diego Zapata-Rivera, Carol M. Forsyth
Publikováno v:
Adaptive Instructional Systems ISBN: 9783031058868
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7c56afaab86991cb0d76023129f0b566
https://doi.org/10.1007/978-3-031-05887-5_6
https://doi.org/10.1007/978-3-031-05887-5_6