Zobrazeno 1 - 10
of 1 889
pro vyhledávání: '"controlling teaching"'
Autor:
Flamant, Nele1 (AUTHOR) Nele.Flamant@UGent.be, Haerens, Leen2 (AUTHOR), Loeys, Tom3 (AUTHOR), Vermote, Branko1 (AUTHOR), Soenens, Bart1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Motivation & Emotion. Oct2023, Vol. 47 Issue 5, p739-760. 22p.
Autor:
Coterón, Javier1 (AUTHOR) j.coteron@upm.es, Fernández-Caballero, José1 (AUTHOR) jose.fernandez-caballero-ruiz@alumnos.upm.es, Martín-Hoz, Laura1 (AUTHOR) laura.martin.hoz@alumnos.upm.es, Franco, Evelia2 (AUTHOR) efranco@uloyola.es
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Sep2024, Vol. 14 Issue 9, p836. 16p.
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 9, p 836 (2024)
Background: Teaching style has a significant influence on students’ learning outcomes. This study focused on identifying teaching profiles in Physical Education characterized by high directiveness, using structure and control behaviors that impact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a68bca40f1854ece90d9b98fe721df31
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 20(6):942-955
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=999196
Autor:
Cronin, Lorcan, Marchant, David, Allen, Justine, Mulvenna, Claire, Cullen, David, Williams, Gareth, Ellison, Paul
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise September 2019 44:79-89
Autor:
Sascha Leisterer, Elias Paschold
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Teachers can expect that autonomy support positively influences students’ affective-emotional perception in physical education (PE), when considering assumptions of the Self-Determination theory. Highly autonomy-supportive PE teaching comprises stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b91e51078e404f1f9cd2385748adf36e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bartholomew, Kimberley J., Ntoumanis, Nikos, Mouratidis, Athanasios, Katartzi, Ermioni, Thøgersen-Ntoumani, Cecilie, Vlachopoulos, Symeon
Publikováno v:
In Learning and Instruction February 2018 53:50-63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
De Meyer, Jotie, Soenens, Bart, Vansteenkiste, Maarten, Aelterman, Nathalie, Van Petegem, Stijn, Haerens, Leen
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise January 2016 22:72-82