Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"continuous norming"'
Publikováno v:
Psych, Vol 3, Iss 4, Pp 717-727 (2021)
The SKT (Syndrom-Kurz-Test) is a well-established short cognitive performance test for the detection of attention and memory deficits in Germany. The goal of this paper is to test whether the SKT could be applied to English-speaking populations to sc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2eb351f93be4201b6ebc7895aa0ba58
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The purpose of this study was to measure and describe students’ learning development in mental computation of mixed addition and subtraction tasks up to 100. We used a learning progress monitoring (LPM) approach with multiple repeated measurements
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbe4476e0074439da349ede13fa2e49c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psych, Vol 3, Iss 3, Pp 501-521 (2021)
In this article, we explain and demonstrate how to model norm scores with the cNORM package in R. This package is designed specifically to determine norm scores when the latent ability to be measured covaries with age or other explanatory variables s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3fae1c6521814254ac42c96d2a3c448c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Assessment
Assessment, 28(6), 1735-1750. Sage Publications, Inc.
Assessment, 28(6), 1735-1750. Sage Publications, Inc.
Continuous norming is an increasingly popular approach to establish norms when the performance on a test is dependent on age. However, current continuous norming methods rely on a number of assumptions that are quite restrictive and may introduce bia
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psych
Volume 3
Issue 3
Pages 33-521
Psych, Vol 3, Iss 33, Pp 501-521 (2021)
Volume 3
Issue 3
Pages 33-521
Psych, Vol 3, Iss 33, Pp 501-521 (2021)
In this article, we explain and demonstrate how to model norm scores with the cNORM package in R. This package is designed specifically to determine norm scores when the latent ability to be measured covaries with age or other explanatory variables s